4 תשובות
לא חייב אבל נראלי השארתי
אם זה מסעדה שיושבים ממש ומזמינים אז כן אבל אם זה ווסבי אם זה הכוונה כי זה מסעדת סושי מפורסמת שם אז לא
שואל השאלה:
הייתה שם מישהי ישראלית שנולדה בלונדון וגרה שם ואמרה שבקבלה אם מסתכלים טוב אז כתוב שהם לוקחים בין 15%/10% טיפ ישר אז לא צריך להשאיר זה כולל התשלום
אנונימית