10 תשובות
גם אני לא הבנתי
זה סתם בגלל המותג
אנונימי
אתה צודק לגמרי אבל זה כן יפה לראות גבר עם בוקסר קלווין קליין כזה
שואל השאלה:
הרבה מהם גם חייבים להעלות פוסט לאינסטגרם שרואים תבוקסר שכתוב עליו קווין קליין כדי לא לצאת פראריירים חח
אנונימי
כן כי זה מותג ואנחנו עבדים של מותגים
שואל השאלה:
תכלס, בא לי גם אבל נראה לי מוגזם קצת המחיר
אנונימי
תאמין לי זה לא משהו שמעניין מישהו.
גם לא בחורות.. אף אחת לא תגיד לך וואי קלווין קליין
אנונימי
שואל השאלה:
צודק אחי אבל בכל זאת הרבה קונים כנראה שהם כן מרגישים שזה מגדיר אותם
אנונימי
^תשמע גם אתה די רצית.. מבטיח לך שזה שטויות במיץ.
והבחורה שתסתכל על זה כנראה די שטחית.
זה לא שיש סוגי תחתונים עכשיו זאת כולה חברה.
אנונימי
שואל השאלה:
אני רוצה כי כולם רוצים ובא לי להיות כמו כולם
אנונימי
שואל השאלה:
תודה מלך
אנונימי