10 תשובות
גם אני לא הבנתי
זה סתם בגלל המותג
זה סתם בגלל המותג
אנונימי
אתה צודק לגמרי אבל זה כן יפה לראות גבר עם בוקסר קלווין קליין כזה
שואל השאלה:
הרבה מהם גם חייבים להעלות פוסט לאינסטגרם שרואים תבוקסר שכתוב עליו קווין קליין כדי לא לצאת פראריירים חח
הרבה מהם גם חייבים להעלות פוסט לאינסטגרם שרואים תבוקסר שכתוב עליו קווין קליין כדי לא לצאת פראריירים חח
אנונימי
כן כי זה מותג ואנחנו עבדים של מותגים
שואל השאלה:
תכלס, בא לי גם אבל נראה לי מוגזם קצת המחיר
תכלס, בא לי גם אבל נראה לי מוגזם קצת המחיר
אנונימי
תאמין לי זה לא משהו שמעניין מישהו.
גם לא בחורות.. אף אחת לא תגיד לך וואי קלווין קליין
גם לא בחורות.. אף אחת לא תגיד לך וואי קלווין קליין
אנונימי
שואל השאלה:
צודק אחי אבל בכל זאת הרבה קונים כנראה שהם כן מרגישים שזה מגדיר אותם
צודק אחי אבל בכל זאת הרבה קונים כנראה שהם כן מרגישים שזה מגדיר אותם
אנונימי
^תשמע גם אתה די רצית.. מבטיח לך שזה שטויות במיץ.
והבחורה שתסתכל על זה כנראה די שטחית.
זה לא שיש סוגי תחתונים עכשיו זאת כולה חברה.
והבחורה שתסתכל על זה כנראה די שטחית.
זה לא שיש סוגי תחתונים עכשיו זאת כולה חברה.
אנונימי
שואל השאלה:
אני רוצה כי כולם רוצים ובא לי להיות כמו כולם
אני רוצה כי כולם רוצים ובא לי להיות כמו כולם
אנונימי
שואל השאלה:
תודה מלך
תודה מלך
אנונימי
באותו הנושא: