4 תשובות
אם לאחותך יש הרבה הצעות את יכולה לבקש ממנה שתפנה אנשים אלייך כשהיא לא יכולה ותעשי במקומה, ברגע שיכירו אותך ואחרי שתעשי אצלם בייביסיטר הם יזמינו אותך שוב. ואם יש לך אח/אחות בגן או בכיתה א-ב כזה את יכולה לבקש מאמא שלך לשלוח בקבוצה של ההורים את המספר שלך ולהגיד שאם מישהו מחפש בייביסיטר אפשר לפנות אלייך
בנוסף, לא ממליצה לך לחפש בייביסיטר דרך פייסבוק או אצל אנשים שאת לא מכירה בכלל (זה סבבה אם זה הורים נגיד של. ילד מגן של אח שלך אבל רק שתדעי מי הם ושהם לא פסיכופתים), פעם חברה קיבלה הצעה לבייביסיטר והיא לא יכלה אז היא שלחה לו את המספר שלי והסכמתי כי חשבתי שהיא מכירה אותו אז סמכתי עליה,זה היה הדבר הכי מזעזע שיש והוא היה אדם דוחה ובסוף גם לא שילם הכל, קיצר תהי בטוחה שאת יודעת מי הבן אדם לפני שאת הולכת לבית שלו לשמור על הילדים.
דבר אחרון (סליחה על החפירה) אני נגיד דתיה אז את רוב הבייביסיטרים אני עושה מאנשים מהקהילה של בית כנסת ויש לי מלא מלא הצעות, אז אם את דתיה את יכולה לפרסם בקבוצה של בית כנסת וזה גם אופציה
אחותי עשתה על ילדים של שכנים
באותו הנושא: