4 תשובות
שואל השאלה:
יואו תודה רבה ממש הרגעתם אותי!!! התחלתי להכנס ללחץ יואו
אנונימית
זה ממש לא נכון.
שנה שעברה במתמטיקה השנתי שלי היה 100 וקיבלתי 71 ולא קרה כלום
איזה שטויות תקשיבי רק אם יש מעל חצי כיתה שקיבלו הפרש של בערך 20 נקודות מהציון הגשה לציון בגרות אז פוסלים את ציון ההגשה אבל מה פתאום לפסול ציון בגרות
זה לא נכון בכלל