10 תשובות
שואל השאלה:
^^ בטוח? אין לי מה לאכול וזה ספציפית לא נראה לי כל כך גרוע.. גם אני לא אוכלת כל הזמן
^^ בטוח? אין לי מה לאכול וזה ספציפית לא נראה לי כל כך גרוע.. גם אני לא אוכלת כל הזמן
אנונימית
ברור אין בעיה
אם זה מתאים לתפריט שלך נגיד סלט אורז ושניצל אחד זה נראה סבבה את יודעת
בטוח במה? בנוגע לירידה במשקל זה מדע, רק ככה תרדי, אם זה. מתאים לך בקלוריות, תפאדל. בנוגע לבריאות, זה כנראה לא יהרוס לך את הבריאות אבל זה פשוט לא כלכך בריא - עדיף שתקני אוכל "נקי" (חומרי גלם בתוצרת הגולמית שלהם) ותבשלי איתם (תנסי חודש-חודשיים לאכול רק ככה ולעולם לא תרצי יותר לאכול אוכל מעובד)
שואל השאלה:
אם אני אוכלת רק שני שניצלים כאלה? ואולי גם עגבניה בצד או משהו
אם אני אוכלת רק שני שניצלים כאלה? ואולי גם עגבניה בצד או משהו
אנונימית
זה נשמע סבבה
תשמעי הכל תלוי במה המטרה שלך, כמו שאמרתי לירידיה במשקל אם זה מתאים לך בקלוריות (הכוונה היא פחות קלוריות ממה שאת שורפת ביום). אם את מנסה להיות פשוט בריאה, בין אם את מכניסה קצת חרא או הרבה חרא לגוף שלך, זה עדיין חרא וטוב בטוח לא יעשה.
כן זה לא הרבה קלוריות וזה משביע (אותי לפחות)
אם המטרה היחידה היא לרדת במשקל, כל עוד את/ה צורך פחות קלוריות ממה שאתה שורף, אתה תרד במשקל. אם המטרה היא בריאות, לקנות דברים מוכנים מהסופר זה לא כ"כ בריא
כן
באותו הנושא: