התחברות
הרשמה
אני ישנה אצל חברה שגרה לבד כמה ימים והכנתי לעצמי בלילה טיפה אוכל השארתי לה לעבודה ורשמתי בוואצאפ שתקח זה נחמד או מוזר?
היא הלכה כאילו לישון וקמה לפניי בבוקר אני בחופש
8 ביוני 2022, 03:22
לילה
אוכל
התייעצות
4 תשובות
נחמד
~
~ baby girl ~
נחמד מאוד
m
moonchilq
זה בסדר וחמוד מצידך
_
_idk.
נחמד
O
Olivia Rodrigos stan
באותו הנושא:
יש לי חברה שגרה בחול והיא ישנה בחוץ בשלג איך אפשר לישון בשלג ??
אם אני ישנה אצל חבר שלי כל ראשון וחמישי אנחנו גרים די רחוק אחד מהשני וזה הימים הקבועים שבדרך כלל אנחנו נפגשים
היי אני בדיאטה והכנתי המברוגר סטייקבורגר הזהב במחבת תרסיס שמן אכלתי 200 גרם המברוגר שראיתי שכל 100 גרם הוא 15 גרם שומן
אוף אני שונאת את הסדר יום שלי אני ישנה ב5 ואז קמה ב13 ואני לא מצליחה להפסיק לישון מאוחר ואני לא יודעת איך ליצור שגרה?
אני ישנה היום בפעם הראשונה אצל חברה שלי זה בסדר לישון בלי חזיה?
חברה שלי לא ישנה כבר 5 ימים..
ידידה של חבר שלי כבר ישנה אצלו כמה ימים זה דיי מפריע לי לגיטימי?
אני גר בדרום תל אביב ..אין לי הרבה חברים.היום פורים הכנתי מלא משלוחים להחזיר...אף אחד לא בא אלי ולאלה שגרו באזור הלכתי
חברה שלי עושה יום הולדת ונשארים לישון אצלה כמה בנים ובת שגרים רחוק וישנים אצלה
דחוף חברה שלי ישנה איך אני מעירה אותה בדרך מצחיקה ולא לשפוך מים?
חברה שלי התקשרה אליי לפני 3 ימים בערך ולא עניתי כי הייתי ישנה ושכחתי מזה לגמרי..