8 תשובות
אני אגיד רק קודם מה המטרה שלך ?
אני יודעת שאמרת שלא עזר לך הטבעיים אבל מלאא אומרים שזרעי ציה זה טוב שמעתי מישהו אומר לקחת כפית של חמאת בוטנים ולטבול בציה
יש מין תה כזה ששותים ואחרי כמה שעות משלשלים את החיים מניסיון כמה ימים לא נכנסתי לשירותים ואימא שלי הביאה אולי את התה הזה ופשוט אחרי כמה שעות היה לי קצת כאבי בטן ולא רוצה להרחיב על מה קרה בשירותים חחח
אנונימי
שואל השאלה:
יש לי עצירות כבר שבוע לפני שלושה ימים התחלתי להשתמש בכדורים טבעים שלא עוזרים בכלום
אנונימית
לגביי התה שרשמתי קוראים לו תה טיבטי אבל תיזהרי הוא מסוכן אם משתמשים בו הרבה מאוד אז חד פעמי תשמשי בו כי הוא מחליש את המעיים כדי להוציא את כל הצואה
אנונימי
שואל השאלה:
לתה הזה יש חברות מסוימות או סוג מסוים?
אנונימית
לא זה פשוט את הולכת לסופר וליד האזורים של התה יש תה טיבטי ככה קוראים לו הוא בצבע יום טיפה כזה את שותה אותו ממש כמו תה רגיל עם מים והכל ואחרי כמה שעות תרגישי כאבי בטן ותאמיני לי שתבלי בשירותים אבל כדי לך לקחת אותו אם ממש יש לך עצירות וזה כבר מוגזם
אנונימי
תוכלי גם לקרוא עליו בגוגל אם בא לך
אנונימי