7 תשובות
מאוד.
אנונימי
לא
לכולם יש
לכולם יש
אממ
גם לי יש...
זה תלוי
נגיד אם יש הרבה חצ'קונים אז במובן מסוים כן , פשוט יש כאלה 'מרוב חצ'קונים לא רואים פנים ואז לי זה קצת מוריד
אבל אם יש בקטנה כזה, כמוני, אני אבין וזה לא יזיז לי
גם לי יש...
זה תלוי
נגיד אם יש הרבה חצ'קונים אז במובן מסוים כן , פשוט יש כאלה 'מרוב חצ'קונים לא רואים פנים ואז לי זה קצת מוריד
אבל אם יש בקטנה כזה, כמוני, אני אבין וזה לא יזיז לי
אנונימי
אם בנות ידברו איתי אני אחזור אליך
הכי טבעי שיש!!
לא, זה דבר שיש לכולם ואף אחד לא מושלם בלי קשר, זה יעבור בעתיד
באותו הנושא: