התחברות
הרשמה
מישהו שעשה בכיתה ט מבחן לרמה מוגברת באנגלית לכיתה י
אומרים שלא צריך ללמוד אבל באמת לא צריך ללמוד?
7 ביוני 2022, 21:57
כיתה ט'
לימוד אנגלית
2 תשובות
תלמדי
T
Tzlil22
שואל השאלה:
תלמד* ואין לי מושג מה ללמוד כי לא נתנו חומר
י
יורק על כבשים
באותו הנושא:
אוקיי מישהו בכיתה ח ועשה מבחן במדעים בימים האחרונים על המשך-
מישהו בכיתה ט ועשה כבר את המבחן מחצית ב בעברית???
מישהו שעשה את המבחן בר אילן בכיתה ז?
.איכס מישהו עשה פוק בכיתה בזמן מבחן
מישהו פה מכיתה ז' שעשה את מבחן המפמ"ר בעברית וזוכר את שם הטקסטים?
מישהו שעשה מבחן בתורשה לכיתה ט' ויכול לצלם לי אותו בבקשה?
יש כאן מישהו בכיתה ז שעשה מבחן סוף שנה באנגלית ויש לו את המבחן??
מישהו שעשה את המבחן של בר אילן לכיתה ח (אחרי השנתיים)
דחוף!היום היה לי מבחן במתמטיקה בכיתה אחרי שנה וחצי שלא עשינו מבחן בכיתה,והמבחן היה ברמה גבוהה ביחס לכל המבחנים והבחנים
מישהו שעשה את המפמר במתמטיקה כיתה ט רמה א ויכול לומר קצת מה היה?
יש פה מישהו שעשה את המפמר במתמטיקה לכיתה ט רמה מוגברת\רמה א'\מופת?