20 תשובות
תאכלי משהוא שיש בבית ואז תדברי עם אמא שלך
זה שאת לא אוכלת כי את מאוכזבת את מענישה את עצמך שוב
תתאפסי, תחשבי מה את יכולה להכין לך בכל מקרה
תכיני לך פסטה, כריך עם משהו, אורז עם סלט...
שואל השאלה:
אבל הכל מגעיל וכאילו אין הרבה אופציות היא רק חזרה מחול והכל ריק אני שונאת אותה ואי
תעשי לך טוסט עם סלט או משהו
את לא מגזימה גם אמא שלי ככה נכון היא עובדת קזה אין לה כוח להכין כלום, אבל אין מה לאכול בכלל אני לא יודעת לבשל, מה היא מצפה שאני אעשה וזה לא שאין כסף היא פשוט לא מבינה שזה מצרך בסיסי די! אני פשוט לקחתי כסף אמרתי שאני יוצאת להליכה וקניתי לי אוכל כי אני צריכה לאכול! סליחה באמת
שואל השאלה:
סוף סוף מישהו מבין די אני לא יכולה להכין סלט אין לי בכלל ירוקות בבית וגם ציפס אין לי תפוחי אדמה
מה כן יש אולי נוכל להציע לך דברים
מה יש אצלך? איזה מצרכים?
שואל השאלה:
אין כלום אני כל כך שונאת אותה היא אפילו לא דואגת לי שאני יואכל משהו והעיקר לחבר הזה שלה כן ועוד יותר גרוע היא נכנסת לי לחדר בשביל לבקש שאני יזרוק זבל מה הקטע שלה
שואל השאלה:
היא לא יודעת להיות אמא .
יש לך אופציה ללכת למכולת או משהו?

ואולי תדברי עם אמא שלך? תסבירי לה מה את מרגישה תנסו ליישב את המצב בניכן
תגידי לה שזה לא בסדר ואת ממש רעבה! ואת לא יכולה לגווע ככה ברעב! תגידי לה שאם היא לא קנתה לך מצרכים לפחות שתביא לך כסף להזמין או לקנות לעצמך משהו! את לא יכולה להישאר רעבה מזה
שואל השאלה:
מצאתי פסטהה יש
בכל זאת את צריכה לדבר איתה.. חייב זה לא יכול להימשך ככה
הצלחת להכין?
שואל השאלה:
כן תודה אני עכשיו אוכלת
בתיאבון
שואל השאלה:
תודהה