6 תשובות
אף אחד לא ימות מזה. לדעתי כל 8 שעות אפשר לקחת, אבל אפשר לקחת גם אדוויל או נורופן במקום אם לא עברו
שואל השאלה:
אין אבל סיכון במןות או משהו כזה או לעיוורון?
אנונימי
לא, תסתכל אפילו בתופעות לוואי, תבדוק
כן כי בתופעות לוואי יהיה כתוב מוות
עדיף שלא תקח
היה איזה מקרה של מישהי שמתה בגלל הגדור הזה
אני גם הייתי לוקחת פעם אבל הפסקתי
ולשאלה: כן אתה יכול לקחת
אכן.
מותר כל ארבע שעות
תרגיש טוב (: