49 תשובות
לא
לאא
די לשאול מה מפריע לבנים כל היום
זה אינדיבידואלי
לא ממש לא ההפך זה מוסיף בשבילי
ואם זה כן מפריע אז מה תעשי לא תשבי איך שנוח לך ?
כפרה עליכם דיי עם השאלות הסתומות האלה
^^^^ אתה לא רוצה לדעת מה הגובה שלי ומה המשקל שלי אז די .
אנונימית
כן
לכולם זה ככה אהובתי אין לך מה להתבייש או לדאוג
ממש ממש לא
קפלים*****
שמישהו יגיד להם שכותבים קפליםם ולא זה טבעי ולא מוריד
אנונימית
רוב הבנים שהכרתי אוהבים
ממש לא
לכולן יש כפלים
לא כי זה טבעי.. תאמיני לי אני לא מצפה ש*לא* יהיה לה כפלים כשהיא יושבת
וגם תשימי לב אם את יושבת כפוף כי אולי זה זה
לכולנו יש כפלים, גם לבנות בתת משקל יש.
אלוהים תציל אותי משאלות כאלו
^^^
^
במקום להגיד די עם השאלות האלה אתם יכולים להגיד לה שהיא לא אמורה להיות מושלמת ושזה יהיה *לא* נןרמלי אם אין לה
לכולם יש כפלים .
אנונימית
תלוי מה גודל
אנונימי
זה בסדר גמור ואף אחת לא צריכה להיות מושלמת אם גבר אוהב אותך הוא אוהב אותך איך שאת
קודם כל- די לשאול מה מפריע לבנים כל היום זה צומיסטי ואינדיבידואלי
שנית כל- לכולם יש כפלים כשהם יושבים
את המכנסים, כן
סתם, בכללי לכולם יש, לא?
גם להכי רזים
לא מפריע
מה לא
ממש לא זה נהדר שהיא אנושית מה
אף אחד לא פאקינג שאל מה מוריד לבנים וזה לא פאקינג אמור לעניין אותך
גם מישהי שמנה היא יפה בכל מקרה לכולם יש כפלים גם לשמנים וגם לרזים דקים
אנונימית
לא זה טבעי
קפלים או כפלים מה-
ולמה שזה יוריד למה מה לכולם יש כפלים/קפלים
שאלה ללא מהות!!
אנונימית
אני חייבת לספר משהו ישבתי ליד מישהו שאני מחבבת באוטובוס ואנחנו גם חברים ממש טובים יצא סיטואציה ששמתי עלין את הראש והוא חיבק אותי בבטן והיה לי את הכפלים בבטן וממש התביישתי באותו רגע
לא אני בתור יגיד עם הבנים
וואט
שבת שלום
לא משנה כמה הבטן רזה תמיד יהיה כפלים שיושבים ודי לשאול אם בנים אוהבים את זה כל אחד אוהב משהו אחר גם אל תשני את עצמך לפי מה שבנים יאהבו
אחותי מה שאת מתארת פה זה את מודל היופי שנקרא בנאדם רזה. אני ממש לא תומכת בזה, אבל ברצינות? את בול מודל היופי אם דיברת פה על עצמך, כל מה שאת רואה באינסטגרם זה זיוף אחד גדול, לבנות שהן מודל היופי יש בטן כזו.
לכולם יש
אבל בכל זאת זה מעלהה כשיש מה לנשוךך
אנונימי
בדיוק כמוך וגם אני שונאת אותם אבל למי אכפת מה בנים רוצים ואוהבים
די כבר עם השאלות המפגרות האלה בסוף מישהו יאהב אותך כמו שאת חלאס
גם לקים קרדישיאן כשהיא יושבת יש לה כפלים
הכל טוב.
וגם שימי זיבי על מי שאומר לך אחרת .
אבל אם כבר מדברים על מעלה ומוריד
אני חייב להןסיף ..כשיש לה מלא ידידים זה חרא .
זהו
לא
וזה שהיא לא אנורקסית זה לא מעיד כלום
למרות שאני בת
אנונימית
מה ווטפ
לא, לא הבנתי מה מוריד בזה
bruh זה אמור לקרות , אם לא את צריכה להתחיל לדאוג
אני בהלם שיש בנות שמרגישות ככה בכלל רק בגלל בנים באמת תפסיקי עם השאלות בנים מה אתם מעדיפות בנות ככה או בנות ככה למי אכפת מה הם רוצים נודרת בנים בארץ הזאת במיוחד כולם מגעילים או גזענים או סוטים או טיפשים וקוראים לבנות ז!נ!ות "בצחוק" איכ מה יש לכם באמת מזל שאני בי
אנונימית
לא
האמת שיש לכולם.ן
הייתה לי בטן שטוחה שטוחה ועדיין היה כשישבתי, זה קורה לכולם וזה חלק מהגוף אז הם מן הסתם יהיו חייבים חחחחחחחחח
התגובות כאן>>>>