10 תשובות
זה לא כמו להשתכר
העניים נאפוכות לאדומות
זה לא כמו להשתכר זה להיות מנותק מהעולם ולהיות בכיף גם רואים את זה פעם חייכתי לאמא של חבר בפנים חשבתי היא מחייכת לי
שואל השאלה:
זה הקטע ששתיתי משהו שהיה בו קריסטל מת' והייתי עם עוד חברה והתחיל להיות לנו הזיות אבל מתי שהגעתי הביתה אז לא ראו עליי כלום
זה הקטע ששתיתי משהו שהיה בו קריסטל מת' והייתי עם עוד חברה והתחיל להיות לנו הזיות אבל מתי שהגעתי הביתה אז לא ראו עליי כלום
אנונימית
זה לא כמו להסתכל.
אפשר להסתיר את זה.
בסטלה , את יותר ממוקדת מאשר מעופפת , מלבד זה שאת נהיית עייפה ברמות והעיניים שלך נעצמות ונהיות אדומות (הן לא תמיד נהיות אדומות אצלי הן לא היו אדומות)
את יכולה להסתיר את זה ולהתנהג כרגיל ,קשה להסביר את ההרגשה שאת בסטלה
אפשר להסתיר את זה.
בסטלה , את יותר ממוקדת מאשר מעופפת , מלבד זה שאת נהיית עייפה ברמות והעיניים שלך נעצמות ונהיות אדומות (הן לא תמיד נהיות אדומות אצלי הן לא היו אדומות)
את יכולה להסתיר את זה ולהתנהג כרגיל ,קשה להסביר את ההרגשה שאת בסטלה
שואל השאלה:
אז מעולה
אז מעולה
אנונימית
איזה הזיות
תלוי בחומר שאת לוקחת וגם באיכות
תלוי בחומר שאת לוקחת וגם באיכות
שואל השאלה:
כןכן אני מדברת על ירוק התנסתי רק עם קריסטל פשוט
כןכן אני מדברת על ירוק התנסתי רק עם קריסטל פשוט
אנונימית
שמעי העיניים מסגירות אבל יש כאלה שלא רואים אצלהם תעיניים
אנונימי
קריסטל זה לגמורים =/ אפשר לשאול השאלה כמה מכירים אותך תקני סיטלה לפני בסופר פראם
באותו הנושא: