תשובה אחת
בית מלון
נותנים טיפ, מפנקים, ואפשר לאכול מהאוכל חופשי
באולם ארועים זה לחץ זה מלא עבודה ל150+ אנשים וגם יש ארועים שלא נותנים טיפ וגם זה הבעלים של האירוע שמשלמים על האוכל אז את לא יכולה בכלל לאכול כמעט כלום
בקיצור יותר שווה לך בית מלון כי גם משלמים הרבה יותר
אנונימית