10 תשובות
לא קשה
לומדים על גישות שקשורות לפסיכולוגיה, על ניסויים, לא על הפרעות נפשיות או משהו. לומדים על סוגי אישיטת
לומדים על גישות שקשורות לפסיכולוגיה, על ניסויים, לא על הפרעות נפשיות או משהו. לומדים על סוגי אישיטת
כן, קוראים מאמרים משעממים.
אישיות*
אני בפסיכולוגיה זה נוראי . לא לקחת
שואל השאלה:
למה זה נוראי?
למה זה נוראי?
אנונימית
זה די קשה
צריך ללמוד המון מושגים והגדרות
צריך ללמוד המון מושגים והגדרות
בתור אחת שעכשיו סיימה את המגמה זה מגמה קשה כי זה רב מלל והרבה מאוד חומר בבגרות אבל אם את באמת מתעניינת בזה אז לכי על זה
בהתחלה, כיתה י', זה עלול להיות קצת קשה אבל לא יותר מדי. אני לא יודעת לגבי יא ויב.
מקצוע מאוד כיפי ללמידה בתנאי שגם יש לך את המורה הנכון.ה, הבעיה היחידה זה שהוא רב מלל, יש כל כך הרבה חומר לזכור וזה יכול להפיל אותך לפעמים, אבל כל עוד את מקשיבה בשיעורים ומוצאת דרך לחזור על החומר מספיק, לא רק לקראת מבחנים, זו מגמה נהדרת.
לגבי מה שעושים, בעיקרון מה שעשינו רוב השנה זה פשוט ללמוד תיאוריות ואז סוג של להשתמש בהן בעבודות, למשל הייתה עבודה על סרט שהיינו צריכים לנתח על פי אחת מהתיאוריות, והייתה עוד עבודה שעסקה בפסיכולוגיה חיובית ובחקירת עצמי. זה דווקא היה מאוד נחמד, עד כמה שלימודים יכולים להיות נחמדים.
מקצוע מאוד כיפי ללמידה בתנאי שגם יש לך את המורה הנכון.ה, הבעיה היחידה זה שהוא רב מלל, יש כל כך הרבה חומר לזכור וזה יכול להפיל אותך לפעמים, אבל כל עוד את מקשיבה בשיעורים ומוצאת דרך לחזור על החומר מספיק, לא רק לקראת מבחנים, זו מגמה נהדרת.
לגבי מה שעושים, בעיקרון מה שעשינו רוב השנה זה פשוט ללמוד תיאוריות ואז סוג של להשתמש בהן בעבודות, למשל הייתה עבודה על סרט שהיינו צריכים לנתח על פי אחת מהתיאוריות, והייתה עוד עבודה שעסקה בפסיכולוגיה חיובית ובחקירת עצמי. זה דווקא היה מאוד נחמד, עד כמה שלימודים יכולים להיות נחמדים.
שואל השאלה:
תודה רבה על העזרה כולםם
תודה רבה על העזרה כולםם
אנונימית
בבקשה ובהצלחה :)
באותו הנושא: