8 תשובות
שואל השאלה:
^כן, אבל למה?
לא באלי
ימין מדיני אני עוד יכולה להבין, לגיטימי.
אבל לנהל חיים עם אדם שתומך בימין חברתי, פשוט לא.
זה נוגד את רוב העקרונות שאני מאמינה בהם.
אנונימית
^זה בדיוק למה אני לא אצא עם שמאלנית..
^
לא קצת מוזר לפסול מישהו כי הוא בעד שוויון זכויות?
אני לא אצא עם שמאלנית
לא חושב שאפסול
אולי רק אם היא תהיה מאוד שמאלנית
^זה לא קשור לזה.. זה העניין שאני לא אצא עם שמאלנית כי לא באלי לריב איתה על דברים כאלה בעניין של דעות.. כי היא לא תשנה את דעתה וגם אני לא וזה סתם יציק לי ולה