6 תשובות
איכשהו שתיכן בסדר
הגבת לה בסדר
שניכן בסדר
פשוט תסבירי לה שזה פחות נעים לך.
פשוט תסבירי לה שזה פחות נעים לך.
כנראה שהיא צחקה איתך..
אבל אם נפגעת מזה זה בסדר שאמרת לה.
אבל אם נפגעת מזה זה בסדר שאמרת לה.
שואל השאלה:
אבל זה לא סבבה מה שהיא אמרה או שאני over reacting
אבל זה לא סבבה מה שהיא אמרה או שאני over reacting
זה כיאלו מצד אחד סבבה מצד שני לא
כיאלו נפגעת מיזה אבל היא צחקה בסופו של דבר..
כיאלו נפגעת מיזה אבל היא צחקה בסופו של דבר..
באותו הנושא: