4 תשובות
תגידי שאת לא מרגישה טוב ותחזרי הביתה
או שתקחי חמר משלשל כדי שיהיה אמין יותר
תבקשי ממנה להציג מהמקום,שלא תקומי גם אני ביקשתי והיא הסכימה ולי אישית זה עזר להוריד את הלחץ והמבוכה
אין דרך יותר פשוטה ונעימה, מאשר לדבר עם המורה, להגיד לה, היא גם בן אדם, והיא תבין ב100 אחוזים.
תדברי איתה.
אני בול ככה ואני פשוט דיברתי עם המורה שלי והיא הסכימה לעשות לי את זה בקבוצה קטנה יותר. אז תנסי פשוט לגשת אליה בצד ולומר לה שאת באמת לא מסוגלת ואם היא יכולה אז שתתחשב בך