8 תשובות
לקחת תפוז אחר
אמלה זה קשה מידי קחי לך איזה שבוע שבועיים להתאושש
שואל השאלה:
אני לא רוצה ריבאונד
אהבתי אותו כל כך
היה בינינו גם מתח מיני כל הזמן
אני לא רוצה ריבאונד
אהבתי אותו כל כך
היה בינינו גם מתח מיני כל הזמן
אנונימית
קרה לי עם הקישוא :'(
אולי כרגע זה נראה לך לא אפשרי לצאת מזה
אבל באמת שעם הזמן זה יעבור
אולי כרגע זה נראה לך לא אפשרי לצאת מזה
אבל באמת שעם הזמן זה יעבור
אני לא הייתי שותקת לאחותך
הייתי משתקת
הייתי משתקת
שואל השאלה:
יש לך רעיונות?
יש לך רעיונות?
אנונימית
מאיפה להתחיל
תרמילי אותה בשנתה
באותו הנושא: