8 תשובות
לקחת תפוז אחר
אמלה זה קשה מידי קחי לך איזה שבוע שבועיים להתאושש
שואל השאלה:
אני לא רוצה ריבאונד
אהבתי אותו כל כך
היה בינינו גם מתח מיני כל הזמן
אנונימית
קרה לי עם הקישוא :'(
אולי כרגע זה נראה לך לא אפשרי לצאת מזה
אבל באמת שעם הזמן זה יעבור
אני לא הייתי שותקת לאחותך
הייתי משתקת
שואל השאלה:
יש לך רעיונות?
אנונימית
תרמילי אותה בשנתה