30 תשובות
תכלס שניכם אני מבינה למה את עצבנית כי עדיין את מכירה אותו לפניה והוא כמו אח שלך אבל את כן צריכה קצת לכבד כי זה חברה שלו
אף אחת
אני יכןל להבין את שתיכן, דברו בצורה מכובדת ותפתרו את זה
מה נראה לך יפיק מי
תפסיקי להתנהג ככה.
זה חבר שלה, תכבדי אותה.
אנונימית
אני יכולה להבין את הצד שלה
בשבילי לראות מישהי יושבת על בן זוג שלי וקוראת לו בשמות באמת היה מעביר בי חלחלה
תנסי לשבת איתה ולהסביר לה על היחסים של שניכם כי היא כנראה לא מכירה אותם ממש טוב וזה חדש לה
בהצלחה!!
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא פיקמיי
אנונימית
שואל השאלה:
שןנאת בנות זה כלכך הרבה דרמה אלוהים
אנונימית
כן הכי כיף זה רק חברים בנים נכון??
שואל השאלה:
אני פה כדי לענות
חיימשלי הוא כמו אח שלי !!
אני יכולה להחליט עליוו הוא החבר הכי טוב שלי והיא פשוט סתומה שלא יודעת להבדיל בין חברים לבני שוג
אנונימית
שואל השאלה:
היא פשוט מקנאה בי כי היא נראת גברית ומכוערת היא פשוט חסרת ביטחון
אנונימית
חיימי תמצאי לך בחור תיהי איתו!! עזבי את החבר שלה
שואל השאלה:
כולכן פשוט מקנאות בי שאני אחת מהבנים ושיש לי חברים בנים שונאת בנות הן כולן קנאיות
אנונימית
אימלה היא עוד עדינה הייתי שוברת אותך סורי
שואל השאלה:
למה כולכן עויינות אני עדינה מידי לכמות כזו של הייט דיי
אנונימית
בסדר חיימי הגלגל מסתובב בסוף תראי מה יקרה
שואל השאלה:
אני יכולה לקחת לה את הגבר כי באדי כלכך
אנונימית
כי זה להיות בת זונה להתנהג ככה זה פשוט חוסר כבוד מוחלט לבת הזוג.
מי את שתתנהגי ככה? אחים לא מתנהגים ככה וכנראה שאת דלוקה עליו, עכשיו זה אחלה והכל אבל יש לו חברה אז את צריכה לכבד את זה ולקחת צעד אחורה מה זה הטמטום הזה
וגם הוא טיפש שנותן לך בכלל
אם הייתי הבת זוג הייתי הורגת אותך ואותו ומפה תהיו ביחד לא מעניין זה התנהגות של אפסים וגועל נפש
שואל השאלה:
די עם כל ההייט הזה אתן לא מבינות שממלא קשה לי עם זה שכולם צוחקים עלי שאני קטנה ונמוכה
אנונימית
את כל כך זעירה ופצפונה
שואל השאלה:
נכוןן וכולם צוחקים עלי על זה ואני גם בקושי אוכלת
אנונימית
יואו את כל כך מסכנה זה באמת עצוב לי לשמוע
שואל השאלה:
סוףסוף תודה לאל
אנונימית
אני בוכה איזה ספאם
אחי למה מה חשבתי איך נפלתי לטרול הזההההה
נו ברור סתם אני עונה לה
שואל השאלה:
לא עושים את זה בדרך כלל אבל זה היה ספאם כלכך עלוב שבאמת לא הבנתי למה המשכתן לענות לי
אנונימית
חחחחח אחלה ספאם
שואל השאלה:
לא זה בנות שענו לשאלות כנראה
אנונימית
אני צוחקת בקול
שואל השאלה:
זה היה די ברור שזה ספאם זה בגלל השיעמום אין מה לקחת ברצינותת פה