10 תשובות
שואל השאלה:
אמרו לי 45, זה נכון?
אמרו לי 45, זה נכון?
אנונימי
65-70 זה המשקל הבריא והיפה ביותר שיש:)
אם את ב45 זה תת משקל אדיר ולא בריא.
אם את ב45 זה תת משקל אדיר ולא בריא.
45?!? בגובה שלך זה תת משקל
מה 45 מה קשור? אני מטר 55 ואני שוקלת פחות מ-45! את צריכה לשקול 65
65-70
שואל השאלה:
אני לא 45, אמרו לי שאני אמורה לשקול 45..
אני לא 45, אמרו לי שאני אמורה לשקול 45..
אנונימי
כמה את שוקלת?
שואל השאלה:
60
60
אנונימי
זה בסדר.. תשמיני קצת.