10 תשובות
לכיי שווה רצח
תסדרי לך לו"ז אם זה לא מסתדר אז תוותרי על הצילומים
הולכת ברור
לא הייתי אבל חברה שלי הייתה לפני שנתיים והיא אמרה שזה סבבה אבל פחות ממה שהיא ציפתה
אני חושבת שאם הבגרות חשובה ואת באמת צריכה ללמוד עדיף שתישארי
בגרות אפשר תמיד ללכת לצילומים
הולכים
גם כאילו זה יום מלפני בגרות יום מלפני בגרות לא אמורים ללמוד יותר מדי
אני גם הולכת היוםם נקווה שזה לא יהיה מתיש מדיי
שואל השאלה:
טוב הלכתי היה סבבה כאילו זה מגניב וזה אבל אחרי שעתיים איבדתי את זה ! בקיצור לא הכי ממליצה(: