3 תשובות
14+ לדעתי
הייתי אומרת ש13/14
זה סיפור יפייפה ושובר לב, אבל כל כך שווה את הקריאה.
אחד הספרים האהובים עליי
זה סיפור יפייפה ושובר לב, אבל כל כך שווה את הקריאה.
אחד הספרים האהובים עליי
אני קוראת אוצו עכשיו אין בו משהו שמצדיק הגבלת גיל משמעותית נראה לי 13+
באותו הנושא: