12 תשובות
24
14 שעות
16
18 אני מרגיש לפעמים כמו דוב שישן שנת חורף.
15. שנ''צ gone wrong.
השיא שלי זה 19
16
16 ועוד קמתי עייפה :(
אני יודעת שקרה לי עד לרמה של 24 שעות, אם לא יותר.
זכור לי שזה היה אחרי טיול של כמה ימים שלא בדיוק ישנתי והייתי במרץ מירבי.
זכור לי שזה היה אחרי טיול של כמה ימים שלא בדיוק ישנתי והייתי במרץ מירבי.
12-13 כזה לא יודע
27
אנונימית
18 אחרי טיסה
באותו הנושא: