9 תשובות
כפיר עשו מעצרים בגנין לא מזמן
אנונימי
שואל השאלה:
מה זה חיר קל?
מה זה חיר קל?
אנונימי
תלוי בקו. ככל הנראה במוצב חרמון, או בגלדיולה, לא יהיו מעצרים. זה יותר סיורים וכאלה.
כנל לגבי מצריים(חיר קל). אבל באיוש, יש מעצרים.
כנל לגבי מצריים(חיר קל). אבל באיוש, יש מעצרים.
שואל השאלה:
איזו חטיבת חיר אתם ממליצים ללכת והשירות שלי יהיה מעניין ולא רק אטחן שמירות? בעדיפות לחטיבה שיהיה לי סיכוי טוב להתקבל
איזו חטיבת חיר אתם ממליצים ללכת והשירות שלי יהיה מעניין ולא רק אטחן שמירות? בעדיפות לחטיבה שיהיה לי סיכוי טוב להתקבל
אנונימי
חיר זה לטחון שמירות, אם אתה רוצה שירות מעניין שזה לא רק לעשות שיטור, אין לך מה לחפש בחיר.
שואל השאלה:
שמעי אני עם פרופיל 82 ככה שאין לי עוד אופציות.. בעיקרון אני מכוון לחיר כי אין עוד משהו
שמעי אני עם פרופיל 82 ככה שאין לי עוד אופציות.. בעיקרון אני מכוון לחיר כי אין עוד משהו
אנונימי
^
קודם כל, כנראה שיש עוד תפקידים אבל אני אתן לך דוגמה אחת פשוטה, איסוף קרבי לא עולים מטבח, אין שמירות, אין מחסומים. כי זה לא היעוד של החיל, והם עושים נטו את הייעוד שלהם.(כל עוד אין חוסר בסדכ)
אז חרטטנית, אני לא.
שואל השאלה, אני ממש ממליצה על איסוף קרבי, אבל, זה צריך באמת לעניין אותך כי זה לא לירות כדורי גומי בפלסטינים כל יומיים, זה כל כך הרבה מעבר. אם מעניין אותך, אתה יכול לפנות אליי וארחיב על התפקיד.
קודם כל, כנראה שיש עוד תפקידים אבל אני אתן לך דוגמה אחת פשוטה, איסוף קרבי לא עולים מטבח, אין שמירות, אין מחסומים. כי זה לא היעוד של החיל, והם עושים נטו את הייעוד שלהם.(כל עוד אין חוסר בסדכ)
אז חרטטנית, אני לא.
שואל השאלה, אני ממש ממליצה על איסוף קרבי, אבל, זה צריך באמת לעניין אותך כי זה לא לירות כדורי גומי בפלסטינים כל יומיים, זה כל כך הרבה מעבר. אם מעניין אותך, אתה יכול לפנות אליי וארחיב על התפקיד.
כבר מזמן לא עושים פעילויות של 72 אז אתה מדבר על 5 יום?
אם שירתת באיוש, בוודאות יצא לך לעבוד עם 636 ואתה אמור להבין ולהסיק שזה הרבה יותר מלשבת מתחת לסלע.
מה גם, שבלי כוחות איסוף, אין מלחמה ואין מבצעים.
חוץ מזה להגיד "הרבה יותר מעניין" זה נטו עניין של העדפה.
אותי למשל, חיר לא מעניין בכלל. איסוף כן.
אם שירתת באיוש, בוודאות יצא לך לעבוד עם 636 ואתה אמור להבין ולהסיק שזה הרבה יותר מלשבת מתחת לסלע.
מה גם, שבלי כוחות איסוף, אין מלחמה ואין מבצעים.
חוץ מזה להגיד "הרבה יותר מעניין" זה נטו עניין של העדפה.
אותי למשל, חיר לא מעניין בכלל. איסוף כן.
מה צר לך לבשר לי, המטרה של איסוף זה לא לשחרר כדור. אם הם נחשפים ומשחררים כדור,. זה אומר שהפעילות נכשלה.
לא צריך להיות שום צער בדבר, זו עובדה.
ושוב, אתה רק מחזק את הטענה שלי. הם בכל מקום, כל הזמן. ממליצה לך להשכיל קצת לפני שאתה מדבר.
לילה טוב.
לא צריך להיות שום צער בדבר, זו עובדה.
ושוב, אתה רק מחזק את הטענה שלי. הם בכל מקום, כל הזמן. ממליצה לך להשכיל קצת לפני שאתה מדבר.
לילה טוב.
באותו הנושא: