18 תשובות
את רשמת לו משהו?
שואל השאלה:
אני ל אאמורה לשלוח לו משהו זה התפקיד שלו , אני סתם אצא מטומטמת
אנונימית
מה זה התפקיד שלו זה לא תפקיד רק של צד אחד... לא יקרה כלום אם גם את תיזמי
מזה זה התפקיד שלו?
את סתם יוצאת פוסי מה אם הוא מתבייש לרשום? מה אם הוא חושב למה היא לא שלחה לי כלום?
שואל השאלה:
אני זאת שהתחלתי איתו בהתחלה.. ואם הוא בעניין שלי הוא אמור לשלוח הודעה ראשון אחריה דייט
אנונימית
זה ממש לא עובד ככה
אם הוא לא רשם כלום רוב הסיכויים שלא כזה באלו אבל תנסי את לשלוח לו הודעה לראות מה המצב
שואל השאלה:
זה כן עובד ככה
אנונימית
אבל זה לא
אולי תנסי לשנות את איך שזה עובד ולראות מה יקרה תאמיני לי אף אחד מכם לא ימות בגלל זה
שואל השאלה:
אני לא מסוגלת לכתוב לו משהו אני מתביישת ואני לא אפסיק לחשוב על כמה שיצאתי מטומטמת אחר כך
אנונימית
לא תצאי מטומטמת מה הקשר? את כולה מתעניינת טם הוא יבש וחא מעוניין פשוט להמשיך הלאה מה הביג דיל
אנונימי
שואל השאלה:
קשה לי לעבור הלאה ממישהו שלא רוצה אותי
אנונימית
שואל השאלה:
זה גורם לי לרצות אותו יותר
אנונימית
מניסיון אם גבר כן מעוניין לדייט נוסף, אז הוא בעצמו או ישלח הודעה או יתקשר. אבל אם הוא בכל זאת לא שולח ולא מתקשר אז זה כבר סימן שלא מעוניין. הרי איך זה הגיוני גבר שהוא כן מעוניין אבל לא מתקשר אחרי זה? אלה אם כן הוא גם מתבייש כמוך לשלוח הודעה כי אם לא תירצי אז הוא יצא מטומטם. אבל רוב הסיכויים שהוא לא יתבייש. בכל זאת זה באמת התפקיד של הגבר ליזום שיחה קודם אחרי דייט
אנונימי
קרה לי כמה פעמים שהבטיחו לי דייט שני ואפילו נישקו אותי אבל לא דיברנו אחרי הדייט, זה קורה מלא.
הוא כתב לך?
שואל השאלה:
הוא לא כתב כלום.. למצה בנים עושים את זה?
הוא היה ממש מתוק ומקסים
אנונימית
את האמת שאין לי מושג, קרה לי 100 פעם בדיוק אותו הדבר.
פשוט הזויי..