2 תשובות
בתיכון שום דבר לא חרטא, הכול נכנס לציוני הבגרות שלך, גם אם יחסית באחוזים נמוכים אבל כל עבודה/מבחן/מתכונת/בגרות שאתה מקבל היא בעלת השפעה בצורה כזו או אחרת על ציוני הבגרויות. זה כבר לא חטיבה.
אל תקשיב למי שאומר לך לא להשקיע בזה ובזה, במיוחד אם מדובר בעבודות של ה- 30% - העבודות האלה יכולות להציל לך את ציוני הבגרויות אם תשקיע בהן, אז כדאי.
בהצלחה
אל תקשיב למי שאומר לך לא להשקיע בזה ובזה, במיוחד אם מדובר בעבודות של ה- 30% - העבודות האלה יכולות להציל לך את ציוני הבגרויות אם תשקיע בהן, אז כדאי.
בהצלחה
שואל השאלה:
לדוגמה אני לא זוכר באיזה מקצוע אבל נתנו לי עבודות ואמרו שזה לבגרות ואז שמיניסט אמר לי שזה חרטא ואמרו לו גם ככה
לדוגמה אני לא זוכר באיזה מקצוע אבל נתנו לי עבודות ואמרו שזה לבגרות ואז שמיניסט אמר לי שזה חרטא ואמרו לו גם ככה
אנונימי
באותו הנושא: