9 תשובות
לא הייתי נפגעת בכלל
שתהנה ותעשה חיים, לא תמיד חייב להיות ביחד
שתהנה ותעשה חיים, לא תמיד חייב להיות ביחד
לא הייתי נפגעת ,
מותר לה לצאת עם חברות אחרות ולהפך.
מותר לה לצאת עם חברות אחרות ולהפך.
אבל כאילו אם הזמינו ממש את כל הכיתה או כמעט את כל הכיתה^
אם זו קבוצה קטנה אז מה אכפת לי
אם זו קבוצה קטנה אז מה אכפת לי
אנונימית
בעצם אם זו הייתה החברה הכי טובה שלי שהזמינו אותה גם אם זו הייתה קבוצה קטנה, כל עוד היא הייתה מספרת לי על זה אז שתהנה, אם היא לא הייתה אומרת כלום כנראה שהייתי נפגעת
אנונימית
לא היה לי אכפת
שתהנה
שתהנה
אם היא סיפרה אני חושבת שזה בסדר בסך הכל
שתהנה
זה לא שאתן לא יכולות להיות חברות עכשיו
שתהנה
זה לא שאתן לא יכולות להיות חברות עכשיו
אנונימית
נפגעת, אבל זכותה ללכת, זה שהיא החברה הכי טובה שלי לא אומר שהיא לא יכולה לצאת עם בנות אחרות, פשוט רק הייתי נפגעת אבל מתקדמת
כנראה שקצת נפגעת :/
אנונימית
שואל השאלה:
החברה הכי טובה מספרת על זה,
וכן קבוצה קטנה
החברה הכי טובה מספרת על זה,
וכן קבוצה קטנה
אנונימית
באותו הנושא: