6 תשובות
מי שמצלם את זה ממש רע.. ולצפות בסרטונים כאלה מעודד אותו.. אז כנראה שכן..
אנונימית
כן לאהוב רצח זה רע.
לא, זה ייצר בהמי שקיים בכל אדם, סדיזם
הבן אדם שמצלם את זה רע אבל אולי אתה שונא מלא אנשים והאינסטינקטים שלך מדמיניים שזה הם ואתה פוגע בהם כי זה מה שקורה לי אני שונאת את האנשים שפוגעים בו אבל מרגיע אותי כשאני מדמיינת אותי פוגעת בו
לא נראלי זה פשוט מספק אותך..
אני אוהבת לראות איך עושים גבות וזה כואב לאנשים שמצלמים אותם...
וחברה שלי אוהבת לראות שמפוצצים חצ'קונים...
אתה לא המוזר היחיד