3 תשובות
תכתבי לה שלא הרגשת טוב או משהו כזה ושתגישי את העבודה בימים הקרובים ובינתיים תתחילי לעבוד עליה
שואל השאלה:
אבל היא יןדעת שאני בסדר הייתי בשיעור שלהה
אנונימית
תגידי שלא עבד לך הוואטסאפ ורק עכשיו ראית ושאת מצטערת ותגישי לה בימים הקרובים
באותו הנושא: