11 תשובות
לא
^^ זה רק אם הוא וותיק
בכלל לא,

מי שמרוויח יותר אלה הנהגים הותיקים יותר שעובדים בחברות פרטיות (קווים שנוסעים רחוק ומחוץ ל-ת"א)
נהגים ללא ניסיון מתחילים משכר של כ 10,000 שקלים לחודש, לאחר שנות וותק רבות יכולים נהגים וותיקים במיוחד להגיע אף לרמות שכר של 30,000 שקלים ומעבר לכך.
נהג אוטובוס מתחיל: 8,000 - 8,500 שקלים לחודש
נהג רכבת מתחיל: 6,000 10,000
רגע הוא יכול להגיע ל30,000 שקל ואומרים שזה לא הרבה
אנונימי
בסביבות ה 9000