5 תשובות
תלוי מאוד. לי בהתחלה היה שיער חום כהה וצבעתי לאדום ללא חמצון. אני יצאתי מרוצה מאוד מהתוצאה אבל את בן אדם שונה.
אני יוצאת מנקודת הנחה שכשאת אומרת שהשיער שלך הוא בצבע חום כהה, הוא באמת חום, ולא צבע מאוד מאוד כהה. בהנחה הזו, נשארה פשוט השאלה לאיזה גוון את רוצה להגיע וכמה זה חשוב לך. צביעה לאדום על שיער חום לא תוביל לאותו גוון של אדום כשיצבעו על שיער כתום/בלונדיני/שטני וכו. סביר להניח שהצבע שתקבלי יהיה אדום קצת פחות נראה לעין מזה שתקבלי מצביעה על שיער בהיר יותר, והדהייה שלו גם תהיה קצת שונה.
לצורך הדוגמא, בהנחה שיש לך את אותו השיער שהיה לי, את תוכלי במקרה הממש ממש טוב להגיע לגוון ששמת בתמונה, וזה יישאר הגוון הזה רק בימים אחרי שצבעת. לאחר מכן הוא יתחיל לדהות, והרבה. זו גם אחת הבעיות עם צבע אדום, יש לו למעשה את מולקולות הצבע הכי גדולות מבין כל שאר הצבעים, ככה שהתפיסה שלו על השיער חלשה יותר, הוא דוהה יותר, מוריד יותר צבע במקלחת... (וזה גם השלב שבו אני ממליצה לך שכשאת חופפת את הראש, אם את רוצה לשמור על הצבע נסי לחפוף עם מים כמה שפחות חמים שאת יכולה- מים חמים תורמים להוצאת הצבע מהר יותר מהשיער. מים פושרים, אם את יכולה, יהיו מעולים). פשוט תשאלי את עצמך האם זה מפריע, האם מפריע לך הגוון שזה ידהה אליו.
אני מצרפת כמה תמונות של השיער שלי בשלבים השונים, אולי זה ייתן לך קנה מידה, מקווה שיעזור. (מתנצלת מראש אם שמתי יותר מדי תמונות, אבל צבעים לא עוברים טוב במצלמה אז שמתי כמה כדי להפיק את המיטב).
הצמד הראשון הוא השיער הטבעי שלי (ואם את גם באזור הגוון הזה, סביר להניח שצבע הגוון האדום שיצא לך יהיה דומה לשלי).
השלישיה הבאה היא צבע השיער שלי אחרי שצבעתי, עוד ללא חפיפה.
והשלישיה הבאה היא הדהייה של הצבע (כל התמונות הן משהו כמו חודשיים-שלושה אחרי הצביעה).
https://ibb.co/9hzbkfy
https://ibb.co/fywjvf1
https://ibb.co/5spwbmg
https://ibb.co/zf0qkyk
https://ibb.co/yhv65dd
https://ibb.co/tbdw13g
https://ibb.co/tb6ftf4
https://ibb.co/zf8jm8v
בהצלחה, ותרגישי חופשי לשאול עוד שאלות בעניין אם תרצי.
אני יוצאת מנקודת הנחה שכשאת אומרת שהשיער שלך הוא בצבע חום כהה, הוא באמת חום, ולא צבע מאוד מאוד כהה. בהנחה הזו, נשארה פשוט השאלה לאיזה גוון את רוצה להגיע וכמה זה חשוב לך. צביעה לאדום על שיער חום לא תוביל לאותו גוון של אדום כשיצבעו על שיער כתום/בלונדיני/שטני וכו. סביר להניח שהצבע שתקבלי יהיה אדום קצת פחות נראה לעין מזה שתקבלי מצביעה על שיער בהיר יותר, והדהייה שלו גם תהיה קצת שונה.
לצורך הדוגמא, בהנחה שיש לך את אותו השיער שהיה לי, את תוכלי במקרה הממש ממש טוב להגיע לגוון ששמת בתמונה, וזה יישאר הגוון הזה רק בימים אחרי שצבעת. לאחר מכן הוא יתחיל לדהות, והרבה. זו גם אחת הבעיות עם צבע אדום, יש לו למעשה את מולקולות הצבע הכי גדולות מבין כל שאר הצבעים, ככה שהתפיסה שלו על השיער חלשה יותר, הוא דוהה יותר, מוריד יותר צבע במקלחת... (וזה גם השלב שבו אני ממליצה לך שכשאת חופפת את הראש, אם את רוצה לשמור על הצבע נסי לחפוף עם מים כמה שפחות חמים שאת יכולה- מים חמים תורמים להוצאת הצבע מהר יותר מהשיער. מים פושרים, אם את יכולה, יהיו מעולים). פשוט תשאלי את עצמך האם זה מפריע, האם מפריע לך הגוון שזה ידהה אליו.
אני מצרפת כמה תמונות של השיער שלי בשלבים השונים, אולי זה ייתן לך קנה מידה, מקווה שיעזור. (מתנצלת מראש אם שמתי יותר מדי תמונות, אבל צבעים לא עוברים טוב במצלמה אז שמתי כמה כדי להפיק את המיטב).
הצמד הראשון הוא השיער הטבעי שלי (ואם את גם באזור הגוון הזה, סביר להניח שצבע הגוון האדום שיצא לך יהיה דומה לשלי).
השלישיה הבאה היא צבע השיער שלי אחרי שצבעתי, עוד ללא חפיפה.
והשלישיה הבאה היא הדהייה של הצבע (כל התמונות הן משהו כמו חודשיים-שלושה אחרי הצביעה).
https://ibb.co/9hzbkfy
https://ibb.co/fywjvf1
https://ibb.co/5spwbmg
https://ibb.co/zf0qkyk
https://ibb.co/yhv65dd
https://ibb.co/tbdw13g
https://ibb.co/tb6ftf4
https://ibb.co/zf8jm8v
בהצלחה, ותרגישי חופשי לשאול עוד שאלות בעניין אם תרצי.
שואל השאלה:
אנאפורה
דבר ראשון תודה רבה, והשיער שלי בכלל לא בגוון שלך שלי הרבה יותר חום כהה ממש מתקרב לשחור. סתם לקחתי תמונה של שיער בצבע אדום אבל זה לא הגוון של אדום שאני רוצה, אני רוצה כזה:
https://i.pinimg.com/474x/01/a2/3d/01a23d7b8ce1b4e843836e0a94b55975.jpg
אנאפורה
דבר ראשון תודה רבה, והשיער שלי בכלל לא בגוון שלך שלי הרבה יותר חום כהה ממש מתקרב לשחור. סתם לקחתי תמונה של שיער בצבע אדום אבל זה לא הגוון של אדום שאני רוצה, אני רוצה כזה:
https://i.pinimg.com/474x/01/a2/3d/01a23d7b8ce1b4e843836e0a94b55975.jpg
אנונימית
כן.
אני חושבת שכן
נראה לי אני לא בטוחה
באותו הנושא: