התחברות
הרשמה
הגיוני שיירד לי מגברים שמדברים איתי רק כשהם רוצים להיפגש איתי?
6 ביוני 2022, 07:26
פגישות
הודעות
4 תשובות
כן
א
אנונימית_מגניבה
כן לגמרי
נ
נועם שאולי
כן הגיוני.
י
יֶלֶד פֶּלֶא
בת כמה את
אנונימי
באותו הנושא:
בנים בתור גברים נראה לכם הגיוני שגבר בן 29- יצא עם בת 17 בקטע רציני?
תקשיבו הגיוני שיירד לי ממנו בגלל שהוא קטן ממני בשנה וחודשיים או שזה בסדר
יש דבר כזה בעולם גבר ואישה שהם אחים והם גם נשואים זה הגיוני בכלל?
תגידו זה הגיוני גבר שכל היום מקטין ומאשים את האישה שלו בכל דבר?
הגיוני שיירד לי ממישהו אם אנחנו לא מדברים במשך כמה זמן..?
זה הגיוני שגבר סטרייט יכול להתאהב רק בגבר אחד?
הגיוני שאני בת עשרים ורק היום גיליתי שיש דבר כזה גבר עקר ?? איך זה הגיוני שיש דבר כזה ??
הגיוני שאם גבר רודף אחריי ועונה מהר יורד לי ממנו מאשר גבר שאני רודפת אחריו?
הגיוני שיירד לי המצב רוח כי אני מתגעגעת למישהו?