6 תשובות
קרה לי עם חברה ממש טובה שלי , הייתי צריכה אותע בתקופה הכי קשה שלי , והיא הבן אדם היחידי שאני סומכת עליו בהכל והיא איכזבה אותי ממש באותה תקופה
וממש בהתחלה הרגשתי אובססיבית אליה וגם בדקתי איפה ומה היא עושה נטו כי ידענו אחת על השנייה הכל בקיצור , אם החברות שלכן באמת הייתה טובה תשבו ותדברו על הכל
אל תתנו לריב קטן להרוס הכל , ואני הבנתי שספייס וזמן לחשוב על הדברים זה מעולה .
וממש בהתחלה הרגשתי אובססיבית אליה וגם בדקתי איפה ומה היא עושה נטו כי ידענו אחת על השנייה הכל בקיצור , אם החברות שלכן באמת הייתה טובה תשבו ותדברו על הכל
אל תתנו לריב קטן להרוס הכל , ואני הבנתי שספייס וזמן לחשוב על הדברים זה מעולה .
די נראה שאת הצד הרע בסיפור, היא אוהבת אותך ואכפת לה ממך אפילו שאתן לא חברות
אנונימית
שואל השאלה:
^ איך אני יכולה להיות הצד הרע? זאת הייתה החלטה שלה והיא פגעה בי מאד..
עברתי תקופה קשה (כמעט לא שיתפתי אותה כדי לא להכביד עליה.. ידעתי שהיא לא תצליח להכיל..) בכל זאת בחרתי לשתף בקצת והיא דאגה לי מאד ברמה שזה השפיע עליה על היום יום ולכן היא בחרה להתרחק..
כשבאתי לדבר איתה על זה זה לא ממש עזר והבנתי שזאת הבחירה שלה ואם היא הייתה חברה טובה היא לא הייתה עוזבת
^ איך אני יכולה להיות הצד הרע? זאת הייתה החלטה שלה והיא פגעה בי מאד..
עברתי תקופה קשה (כמעט לא שיתפתי אותה כדי לא להכביד עליה.. ידעתי שהיא לא תצליח להכיל..) בכל זאת בחרתי לשתף בקצת והיא דאגה לי מאד ברמה שזה השפיע עליה על היום יום ולכן היא בחרה להתרחק..
כשבאתי לדבר איתה על זה זה לא ממש עזר והבנתי שזאת הבחירה שלה ואם היא הייתה חברה טובה היא לא הייתה עוזבת
אנונימית
מאמינה שאת באמת מעניינת אותה למרות שהיא יצאה זבל
מדבר איתה רציני , שזה מבלבל אותך וקשה לך ושתחליט אם היא באמת רוצה לעזור או לשחק משחקים...
זה לא קשור, ואת טועה אם את בהכרח חושבת שהיא לא חברה, לפעמים אנשים עוברים חרא תקופה ומוציאים את זה על הקרובים שלהם, אולי את בכלל הלא בסדר? והתשובה לשאלה שלך: זה שניתקתן קשר לא אומר שלא אכפת לה ממך, היא יכולה עדיין לדאוג לך מרחוק , היא לא שונאת אותך, אנחנו יכולים לנתק קשר ממישהו ועדיין לרצות שיהיה לו טוב.
באותו הנושא: