68 תשובות
שהיא עשתה לך סטוק
שהיא עשתה סטוק על העמוד שלך
כנראה התעניינה בך שוב
עשתה לך סטוק ונלחץ לה בטעות
אל תתייחס
היא הסתכלה על התמונות בעמוד שלך,
וכנראה בטעות היא עשתה לך לייק.
שואל השאלה:
מה זה אומר עשתה לך סטוק
כבר שמעתי את זה כמה פעמים
אנונימי
עשתה סטוק של חייה זאתי
שהיא התעניינה אבל לא אומר שעכשיו היא מעוניינת
בטעות
היא כנראה הראתה לחברות שלה שאיזה דפוק שלא יודע לדבר עם בנות שלח לה הודעה באינסטגרם כדי שתזרום איתו לניודס וצחקה עליך ובטעות עשתה לייק
שואל השאלה:
מה לעזעזל מה זה אומר פליז תסבירו
אנונימי
שהיא עשתה לך סטוק
הכי מביך אמאמאא
שואל השאלה:
אבל מה זה אומר זה טוב או רע ???
אנונימי
תלוי
זה רע היא צחקה עליך עם חברות שלה כי אתה אידיוט
כנראה שהיא מתה עליך
זה נורא מחמיא
עושים את זה לאנשים מושלמים בדכ
שואל השאלה:
אה אז לא כמו שהמטומטם הזה אומר עלי פא למלע
אנונימי
שואל השאלה:
אז למה היא לא ענתה לי יד לך מושג אולי ??
אנונימי
שואל השאלה:
תודה
אנונימי
שואל השאלה:
מה הקשר ידביל הורדתי מלא עוקבים באותו יום כי סתם לא יודע למה הורדתי פשוט מה הקשר
אנונימי
שואל השאלה:
אוקיי בת שיהיה לך בכיף
אנונימי
איזה קקי את
חוץ מזה לאא
אנ טוב אתה עדיין בתול אחושרמוטה
שואל השאלה:
אני לא מתבייש בזה שאני בתול ממתי להיות זנאי זו מחמאה ???
אנונימי
שואל השאלה:
ואו נראה שהחטיפו לך קצת מכות ומשעמם לך את אה
אנונימי
להיות סנאי התכוונת?
אני אישית זונה
קצת הומופובי מה שאתה רושם ועוד בחודש הגאווה
שואל השאלה:
זנאי אחד שהולך ומזיין כל הזמן !!
וזה לא מחמאה אם את זונה את צריכה להתבייש בזה
אנונימי
שואל השאלה:
ממש מעניין אותי מכל ההומואים האלה זה שהטלויזיה הרסה את הדור זה לא אומר שאני המוזר פא כולם חושבים כמוני רק פוחדים להגיד את זה
אנונימי
או אתה צריך להתבייש בקיום שלך בייב
אני אהיה מה שבא לי
וזנאי זו לא מילה אתה כנראה מתכוון לסנאי
וסנאי זו מחמאה כי הם חמודים
אז אתה כן הומופוב
בראבו
שואל השאלה:
אל תגידי לי למה התכוונתי בסדר ימגעילה אחת הטלויזיה הרסה אותך !!!
אנונימי
שואל השאלה:
כן אני הומופוב ואני דתי ואני לא מתבייש בזה .
אנונימי
שואל השאלה:
אין לך חיים ימגעילה אחת . !!
אנונימי
חברים שלווה ונחת לא צריך לריב
הלכתי רק לשניה אני מבינה שהייתי חברה אבל לנשום
שואל השאלה:
ואי ואי למה אני דוקא נפלתי עלייך את מסכנה ואני מרחם עלייך בשבילך תטפלי בעצמך כי לא חכמה להיות גיבורה מאחורי מקלדת !!!
אנונימי
שואל השאלה:
^^אמי מרחם עליה יותר משני עצבני אליה
אנונימי
האיש הבן: לא צריך לקשר את הדת להומופוביה. אני דתייה ואולי לא מסכימה אבל לגמרי מקבלת ויש לי חברות לסביות ואני סבבה עם זה.
אישה באנגלית: מישהי פה עצבנית וזה התפקיד שלי לפרוק עצבים פה. זה שאין לך אותה דעה כמו שלו לא אומר שאת צריכה לקלל.
אני הייתי. אני ביי
שואל השאלה:
היא סתם התחילה לקשר את זה אז אמרתי שאני לא מתבייש להיות הומופוב
וגם לא להיות בתול כי אני לא מתבייש בזה שאני בתול כי אני דתי וככה חונכתי
אנונימי
כל הכבוד אני גאה בך מאוד עכשיו לך לישון כבר מאוחר
וואי שומע
לא חוכמה גדולה להגיד שאת. מרחם עליי כי מן הסתם אין פה מה לרחם אתה פשוט הומופוב ואידיןט ונגמר הסיפור
השאלה הזאת עליל לא עליי
רוצה שאני אספר לך על החיים שלי סבבה ואז אולי תוכל לרחם או לבכות או מה שבא לך
אבל אתה סיפרת על עצמך כאן ויצאת אידיוט פרמיטיבי ונאיבי
רק עונה לך על השאלה המטופשת שלך
לינוי סתמי
לא קוראים לי לינוי ליבי
ליבי סתמי
חוץ מזה שתכלס את תומכת בלקבל את כולם את למה את לא מקבלת הומופוביה??
סתם אני יודעת שזה נושא רגיש אז ביי הייתי פה ואת קצת ילדת כאפות בלי להעליב
דיי תקבלי מוח
את לא משתמשת נכון בסלנג ילדת כאפות
ואני לא מקבלת הומופוביה כי אין מה לקבל
אני רואה שיש הומופוביה ויכול להיות שתמיד יהיה
אבל מאכזב, מאוד, כל פעם מחדש.
מאכזב שאנשים צריכים להיות להרגיש ככ רע כי אנשים אחרים כל כל טיפשים ולא מתעסקים בחיים העלובים שלהם
כולנו נמות בסוף למה זה משנה מי אוהב מי ומי נראה ככה וככה ולמה זה פאקינג משנה וגם אם יש עולם הבא כי אתם דתיים ואתם מאמינים בעולם הרוחני והדתי הזה
אתם מבינים שנפש של אדם ורגשות של אדם זה יותר חשוב מהכל
אז למה לא לקבל? מה כואב לכם?
בסוף תקבלו מזה רק טוב
כי כל אחד עושה פה את הבחירות שלו ולא צריך להכניס את האף לכל מקום
פשוט כבוד בסיסי אחד כלפיי השני
כמו שיש מנעול לכל בית יש מנעול לעוד המון דברים
כי למה להרוס דברים יפים? כמו רגשות?
אני אבל מסכימה איתך אין לי כלום הכל הקהילה הגאה.
ממש מסכימה עכשיו עם כל מה שאמרת.
הדבר היחיד שעצבן אותי היה לפני זה הכמות קללות שאמרת.
מצטערת אם הבנת אותי לא נכון. וחשוב לי לומר שלדתיים יש לב ודעות שונות אחד מהשני.
מצטערת יש לי בעיות עצבים ובעיות נפשיות לא עניינך את לא אמא שלי בת כמה את שככ כואב לך לראות קללות מה הבעיה שלך
אני יודעת אני מכירה דתיים אני בעצמי דתייה רק לא יהודיה אלב מבינה לגמרי פשוט להגיד אני הומופוב וגאה בזה זה כל כך פאקינג טיפשי שבא לי לחנוק את עצמי
מישהו יכול להביא לי פרחים?
אני גם אשמח |:
femme fatale
מה קרה לא הולך לך עם בנים? פגעו בך?
את נשמעת מאוד ממורמרת
ואת יודעת מה הכי מצחיק שאת קוראת לו הומופוב בזמן שאת יורדת עליו שהוא אוכל זין
הצחקת אותי אם כבר את ההומופובית פה
כתוב שאת בת 16 אבל תכלס יש לך
אייקיו של ילדה בת 6
אנונימי
אני צינית ימוזר^^
לא הולך לך עם בנים"
אני בטוחה שזה ההסבר להכל
אנונימי עשית לי סטוק?(;
^^יזבלה עד שאני משקיע בתשובה איכותית ומוחצת
את אומרת לי שאת צינית?
תתביישי לך
אנונימי
וכן עשיתי לך סטוק
אני סטוקסקסואל גאה
אנונימי
אם בזה השקעת אני מאוד מאוכזבת
זה די עלוב
"לא הולך לך עם בנים" נכון אבל עם אבא שלך הולך לי מצוין
^אין לי בעיה עם זה כל עוד הוא הכאיב לך כמו שצריך
אנונימי
וזה לא בקטע הומופובי פשוט מי רוצה לאכול זין בכלל זה מצחיק ומוזר ואני לסבית בכלל
תחזור בך ילד. עברת את הגבול.^^
ואו שלום רק באתי להגיד חודש גאווה שמח אבל אני רואה שזה לא המקום המתאים