תשובה אחת
זה אומר שאסור להגזים. גם מלפפון שאמנם יש בו מעט קלוריות הרי שאם אוכלים ממנו יותר מידי מגיעים למצב של עודף בסיבים תזונתיים, נפיחות גזים ומעי רגיז וזה לא טוב.
שוקולד שהוא לכאורה משמין, אם אוכלים קוביה של 20 קלוריות אז זה בסדר. אבל אם מגזימים ואוכלים שתי חפיסות אז 1200 קלוריות זה מוגזם מה גם שזה בא על חשבון קלוריות של אוכל מזין.
הכל במידה.
שוקולד שהוא לכאורה משמין, אם אוכלים קוביה של 20 קלוריות אז זה בסדר. אבל אם מגזימים ואוכלים שתי חפיסות אז 1200 קלוריות זה מוגזם מה גם שזה בא על חשבון קלוריות של אוכל מזין.
הכל במידה.
באותו הנושא: