11 תשובות
בהחלט לא
שואל השאלה:
תנמקו
תנמקו
אנונימית
תכלס מה את מפסידה זה עולה גרושים,תראי בהמלצות מה אנשים אמרו
לא זה כמו לקנות תחתונים מיד 2
לא, לא כדאי לך להתעסק עם דברים כאלו שקשורים לעיניים לבד, זה נורא מסוכן. כדאי לך ללכת למישהי מקצועית
שואל השאלה:
חחחלהחח
חחחלהחח
אנונימית
שואל השאלה:
סבבה תודה
סבבה תודה
אנונימית
עיניים זה דבר רגיש ולקנות דברים כאלה באינטרנט זה ממש לא חכם, אפ בא לך הרמה לכי למקום מוסמך
שואל השאלה:
פשוט לא נראלי שזה שווה לשלם 400 שקל למשהו שיישאר לפחות מחודש
פשוט לא נראלי שזה שווה לשלם 400 שקל למשהו שיישאר לפחות מחודש
אנונימית
רוב הסיכויים שהריסים שלך יהרסו
באותו הנושא: