2 תשובות
שואל השאלה:
אמרתי להן שהמקום שהן בחרו מזעזע ואז פתאום אני אגיד להן דאני לא באה? זה מוזר
למה להוריד ולהגיד שהמקום מזעזע?
פעם הבאה תנסו לקבוע מקום שכולן מסכימות עליו או להתפשר ופעם אחת מה שחלק אוהבות ובפעם השנייה מה שאחרות אוהבות..
חבל לבטל כי גם לא יפה ברגע האחרון להבריז וגם בסופו של דבר את מרחקת את עצמך מהן...

אז עכשיו או שתפתחי את השיח שאת לא מתחברת למקום ומבאס אותך שזו לא בחירה משותפת..או שתגידי שאת לא מרגישה טוב וכו ופעם הבאה תבחרו ביחד