9 תשובות
אני הייתי קוראת... אני אוהבת ספרים בסגנון יומן מציאותי כזה
אני כן הייתי קוראת
הייתי קוראת, נשמע מעולה:)
שואל השאלה:
אני כנראה אעלה את זה לוואטפד אעדכן:)
בכל מקרה תודה לכוךם
אני כנראה אעלה את זה לוואטפד אעדכן:)
בכל מקרה תודה לכוךם
אנונימית
כן תעדכני בבקשה 3>
שואל השאלה:
אוקיי אקח את זה כביקורת,
אשמח אם תנעצו לחשיפה
אוקיי אקח את זה כביקורת,
אשמח אם תנעצו לחשיפה
אנונימית
לא הייתי קוראת, פחות התחברתי
צר לי, אבל לא הסגנון שהייתי קורא.
שואל השאלה:
סבבה3>
סבבה3>
אנונימית