9 תשובות
אני הייתי קוראת... אני אוהבת ספרים בסגנון יומן מציאותי כזה
אני כן הייתי קוראת
הייתי קוראת, נשמע מעולה:)
שואל השאלה:
אני כנראה אעלה את זה לוואטפד אעדכן:)
בכל מקרה תודה לכוךם
אנונימית
כן תעדכני בבקשה 3>
שואל השאלה:
אוקיי אקח את זה כביקורת,
אשמח אם תנעצו לחשיפה
אנונימית
לא הייתי קוראת, פחות התחברתי
צר לי, אבל לא הסגנון שהייתי קורא.
שואל השאלה:
סבבה3>
אנונימית