11 תשובות
שואל השאלה:
אפשר דוגמאות??
אנונימי
לא ראיתי כבר איזה שנה....
אבל כשראיתי...
אהבתי שזה מצויר והאנימציה טובה
שואל השאלה:
אנונימית. לפחות את מודה
אנונימי
דוגמאות של סדרות?
אני נהנה מאנימה, לא צפיתי הרבה זמן.
יש שם דרכים לספר סיפור בצורה מגניבה וכיפית, יש את המוגזמות של כל הסטיגמות שאני לא צופה אבל לא צריך לחשוב שכולם ככה. זה לא מתאים לכולם אבל זה מאוד מושקע ומגניב לפעמים.
שואל השאלה:
תודה על הפירגון עם כל הנעיצות
אנונימי
כי למה לא?
כי אני ילדת סנטר
ואצלנו מי שלא צופה בנימה נחשב אאוטסיידר
גם ככה כולם שונאים אותי, לא רוצה להיות אאוטסיידרית בקהילה היחידה שאני מרגישה שייכת אליה
אנונימית
זה פשוט כיף , העלילה כמעט תמיד מאוד טובה והעומק שיש בדמויות בז'אנר הזה הוא מטורף
לפי דעתי זה מזעזע לראות אנימה לא מבין גם למה צופים בזה
כי זה הרבה יותר טוב מסדרות רגילות, אין שם משחק גרוע וכאלה והעלילה תמיד טובה.. נגיד האנימה הכי גרועה עדיין טובה