47 תשובות
כולה עוקב זה לא נורא
זה לא נורא מעולה שיוריד ושלא יטריד אותך יותר
תחסמי אותו מי הוא בכלל
זה לא נורא הוא פשוט הזוי ואת לא צריכה אנשים כאלה אצלך.
שילך לעזאזל שיכבד את המילה שלך
ממש לא נוראי.
העוקב שלו לא אמור לעניין אותך ובטח שלא בגלל שלא הסכמת לשלוח לו תמונה.
תשמחי, אפס הוריד לך עוקב
למי אכפת נו מה יש לך
אני יעשה לך עוקב,אל תשלחי לו תמונות שלך זה לא שווה את זה
אני גאה בך. שאמרת לא.
זה בסהכ עוקב. הוא היה מוריד ממילא אחרי שהוא היה מקבל את מה שהוא רצה
אני
גאה
בך.
אנונימית
איזה מנייאק טוב שלא המשכתם לדבר
כל הכבוד שסירבת.
כולה עוקב,ועדיף שלא יהיו לך עוקבים בכלל מאשר עוקבים כאלה.
עוקבים שווים לכלום בסופו של יום תאמיני לי
אחותי את רוצה עוקב אני פה להביא לך גם עשר
עדיף שיוריד מאשר שימשיך להטריד
ותחסמי
זה נורא שהוא רצה תמונה חשופה, לא שהוא הוריד עוקב. מאיפה יש לו את החוצפה לפנות אלייך בשאלה כזאת? לפלוש לפרטיות שלך? תעמדי על שלך. תדעי מה את שווה ומה את רוצה ולא רוצה.
אני לא יודע מה מי מו בת כמה את.
תקשיבי את לא צריכה להיות עצובה בגלל עוקבים, עוקבים לא עושה בן אדם מאושר, היה לי שש מאות עוקבים, זה לא עשה אותי מאושר יותר, הייתי מאושר שהורדתי את כל העוקבים והשארתי רק את החברים האמיתיים שלי, את לא צריכה אנשים שעוקבים אחרייך כי את מעלה תמונות חשופות, תדאגי שהעוקבים שלך יהיו רק אנשים קרובים אלייך, זה מה שבאמת יעשה אותך מאושרת
כולה עוקב וטוב שלא שלחת
פעלת נכון, זה רק עוקב אחד, אל תדאגי
סטרונג בלו אתה כול כך צודק הלוואי וכולם היו חכמים כמוך היום בנים לא יודעים להעריך את הבנות כמו שצריך וכול מה שמעניין אותם זה תיראו כמה לייקים יש לי וכמה עוקבים עצוב שאנחנו נימדדים על פי מיספר עוקבים אם אין לך אתה לא מקובל אני מנסה לימחוק את האינסטגרם ולא מצליח כי אני מכור אני מודה קשה לצאת
אנונימי
לעקוב אחריך? תגידי מה האינסטגרם ונעקוב
נורא ואיום
את מספיק שווה שאת לא צריכה את העוקב שלו
זה היה יכול להרוס לך את החיים אם היית עושה את זה
כל הכבוד שלא עשית את זה
זה לא רק לא נורא אלה גם טוב שלא עשית את זה
יהיו עוקביםות אחריםות..
זה לא נורא בכלל אל
תשלחי לאנשים תמונות בשביל כוקב
עזבי אותו סתם חרמן ומטרידן...
את לא צריכה שהוא ימשיך לעקוב אחריך...
זה רק עוקב אחד וטוב שהןא הלך, איזה דביל
אם זה חשוב לך העוקב הזה אני יכולה לשים לך עוקב במקומו
אנימת מה אכפת לך בכלל
שלא יעקוב אחרייך, ככה עדיף
שילך להזדיין
אם הוא רוצה אותך רק בשביל ניודס אז עדיף לך בלעדיו וטוב מאוד שלא שלחת לו
שילמד להתנהג ועזבי להוריד עוקב תשימי לו חסימה
למה עוקבים כל כך משנים לך?
ולמה שתרצי עוקב שזה כל מה שהוא רוצב
זה עולה עוקב וזה עוקב שרוצה מיניות וגוף ואף אחד לא צריך עוקב כזה בשום מקרה ומצב
שיעוף טמבל אני יעשה לך עוקב
לא נורא אני אביא לך תעוקב הזה זה ממש לא מעניין עוקב אחד
אני אעקוב רק תגידי מה השם
פה ממש בסיטואציה הזו מתחילה זנות.
טוב מאוד שאמרת לא
אם תרצי אני אעשה לך עוקב
העוקב המסכן שלו לא אמור לעניין אותך אל תדאגי יבואו עוד עוקבים יותר טובים
וגם אם הוא לא היה מוריד אני הייתי מורידה אותו
הוא לא שווה ברשימת העוקהים הוא חסר כבוד ונואש אין לך בכלל למה לעיצתאר
שיוריד מה אכפת לך
כפרה עליך כולה עוקב מה את בוכה תחזרי למציאות עוקבים זה לא הכל, במיוחד לא עוקב אחד שהוא פדו
זה לא מישהו שאמור לקחת חלק בחיים שלך.
יופי. תגידי תודה שהוריד עוקב ואל תנסי ליצור איתו קשר
זה רק עוקב וחוץ מזה כל הכבוד שסירבת לו
את רוצה אני אעקוב אחרייך אם זה משמח אותך
וגם מלא ישמחו בטח לעקוב אחרייך אם זה עושה לך טוב
אבל אל תתייחסי לכל עוקב כאילו זה עולם ומלואו והרי הרוב סתם מטרידים וסוטים כמו הבחור הנ''ל
ולכן גם אם מורידים לך עוקב אין לך מה להיות עצובה
עדיף שיהיו לך עוקבים שהם נחמדים ושיכבדו אותך
זאת אחת הסיבות שאין לי אינסטגרם לול
כול הזמן בלחץ לקבל עוקבים ולייקים לחינם
מה זה שווה לפתוח אינסטגרם אם אחר כך מורידים?
עצוב שהיום אף אחד לא ערני למצב שהכול פייק !
הייתי אהבתי סיימתי ניגמלתי
ויש לי שקט אין יותר טוב מיזה d:
ובנוגע לשאלה אני חושב שאין לו ביצה
להגיד לך את המילים האלה במציאות
אז הוא מנצל את המיקלדת גועל נפש
אני מאחל לך שתימצאי בחור נורמלי
שבאמת יאהב אותך ולא ינצל אותך בשיט
מה ??? חיים שלי זה לא אמור לעניין אותך ? בת כמה את? שתדעי שאם היית שולחת לו, את היית אחר כך מתחרטת על זה. עוקבים זה כלום את תביני את זה מתישהו