3 תשובות
אני מאוד מאוד נהנתי מgantz
לא מכירה את רוב האלה שציינת, אבל אני קראתי אחת בשם parasite שממש אהבתי, ועד עתה לא נמצאתי אנשים שמכירים.
אנונימית
וינלאנד סאגה
באותו הנושא: