3 תשובות
אני מאוד מאוד נהנתי מgantz
לא מכירה את רוב האלה שציינת, אבל אני קראתי אחת בשם parasite שממש אהבתי, ועד עתה לא נמצאתי אנשים שמכירים.
אנונימית
וינלאנד סאגה