14 תשובות
או אוורירית
שואל השאלה:
נו משוחררת כזאת לא צמודה ולא אוורירית מדי
נו משוחררת כזאת לא צמודה ולא אוורירית מדי
אנונימית
למרות שבתכלס זה נשמעה ממש יפה
אם יש לך קישור של השמלה רק כדי להיות בטוחים
אבל זה באמת נשמע פגז
אם יש לך קישור של השמלה רק כדי להיות בטוחים
אבל זה באמת נשמע פגז
אני חושבת שזה יתאים יותר עם נעל עדינה
במקסימום אולסטאר לבן גבוה/נמוך
במקסימום אולסטאר לבן גבוה/נמוך
שואל השאלה:
אין ליי יש לי אולי איירפורס אבל עם הדאנק זה ממש קורץ לי למרות שלא ניסיתי דקה אחפש קישור של השמלה
אין ליי יש לי אולי איירפורס אבל עם הדאנק זה ממש קורץ לי למרות שלא ניסיתי דקה אחפש קישור של השמלה
אנונימית
^^נכון עדיף משהו עדין אבל לדעתי אולי זה גם יכול להתאים תנסי
שואל השאלה:
נראת ככה רק עם פרחים כאלה קטנים קטנים
נראת ככה רק עם פרחים כאלה קטנים קטנים
קישורים מצורפים:
אנונימית
שואל השאלה:
יש לי גם שמלה חומה צמודה כזאת.. גם אפשרןת
יש לי גם שמלה חומה צמודה כזאת.. גם אפשרןת
אנונימית
אבל צמודה?
שואל השאלה:
אממ בערך עד טיפה מעל הברך ומשחוררת בקטנה משהו נחמד כזה
אממ בערך עד טיפה מעל הברך ומשחוררת בקטנה משהו נחמד כזה
אנונימית
שואל השאלה:
שמתי עם האיירפורס בסוף, גפ עם הדאנק זה היה יפה אבל רציתי שיראה אסטתי יותר
שמתי עם האיירפורס בסוף, גפ עם הדאנק זה היה יפה אבל רציתי שיראה אסטתי יותר
אנונימית
השמלה מיני צמודה? או ארוכה אוורירית?
צבעים קצת דומים מידי אבל בעיקרון זה סבבה
חד משמעית לא. עדיף עם האייר פורס או עם נעל בובה/עקב
באותו הנושא: