3 תשובות
כשאני עצבני שוקולד ומוזיקה תמיד מרגיעים אותי או שאת גם יכולה לדבר על זה אם מישהו/י
מוזיקה, מקלחת, לצאת לסיבוב, לדבר עם מישהו/י, לאכול...
העיקר לא לטחון בראש מה שקרה/קורה אלא לנסות לשכוח ולשנות אווירה.
לפעמים שיחה רגועה עם ההורים יכולה לעזור, תלוי במצב...
בהצלחה.
וואי וואי וואי חכי שנייה.
קודם כל תרגע על ההורים שלך תני כבוד הם האלה שהביאו אותך לפה.

אבל אם את רוצה להרגע שמעי מוזיקה ולכי לטייל. לי זה עוזר