4 תשובות
לדעתי זה מוריד כי זה נראה שאת לא מתעניינת אבל לא עשית בכוונה אל תכעסי על עצמך פשוט תלמדי מזה(:
אפשר להבין אותו . הוא חושב שאת לא מעונינת בו . הוא לא יצא ילדותי זה ממש לגיטימי.

יש שבכיף לא יפריע להם שאת לא שולחת
שואל השאלה:
בגלל הודעה ? וואלה לא חשבתי על זה ככה
אני פחות טייפ של הודעות יותר פנים מול פנים
אנונימית
וואי זה הדבר הכי מוריד בעולם בבחורה
אין משהו יותר מוריד, מבאס ופוגע מזה
עם אחת כזאת, היום אחרי הניסיון הרומנטי שלי - לא הייתי יוצא אפילו לדייט

אם את מספיק אוהבת מישהו ורוצה להיות מעורבת בחיים שלו ומתעניינת בו, אז זה קורה גם כשאת לא איתו
באותו הנושא: