11 תשובות
וויל יצא כגיי ואילבן תסגור את כל השערים וככה יגמר הסיפור
דברים מוזרים
לא יודעת לא רוצה לנחש אכלתי על זה סרטים
סטיב ובילי?!?!? דפאק?!?!? אני אמורה להמשיך לחיות כאילן???
לא ממשיכים
וויל יצא מהארון, סטיב וננסי היו ביחד, או שננסי ורובין היו ביחד.
אל תילחם בוקנה
אל תילחם בוקנה
וויל ומייק יצאו מהארון ביחד
הלוואי שננסי וסטיב יהיו ביחד, ראו את המתח המיני שהלך שם
וגם שהופר וג'ויס יתנשקו אימלה גם ההבדלי גובה זה כלכך מושלם וכל הדרך שהיא עשתה בשבילו
וגם שהופר וג'ויס יתנשקו אימלה גם ההבדלי גובה זה כלכך מושלם וכל הדרך שהיא עשתה בשבילו
אנונימית
ממה שהבנתי סטיב ימות ואני הולכת לבכות את חיי
כאילו לא מספיק שבילי אהבת חיי מת
למה שננסי ורובין היו ביחד?^
ננסי לא לסבית, הן רק חברות טובות.
אם כבר, אז הילדה מהתזמורת ורובין היו ביחד
ננסי לא לסבית, הן רק חברות טובות.
אם כבר, אז הילדה מהתזמורת ורובין היו ביחד