5 תשובות
ממש קיוויתי שלא תהיה "הבחור החתיך" בסיפור.
הן ככה כדי לא לצאת נואשות.
ולא היית הבחור החתיך, אז אתה סבבה
מהה מאיפה הבאת את זה אני לא יודעת מה הקטע של ידידות שלך אני תמיד מסתכלת בחזרה

בעיה שלהן מה אני אגיד
אנונימית
אני ככה רק שזה עם בנות
אנונימי
אני לא אני מסתכלת על ידידה שלי ואנחנו כזה בבי פאניק יחד (כולל על בנות)