4 תשובות
נשמע שמתאים לך דו חוגי מדעי המחשב כלכלה
יכול להיות שאפשר אפילו דו חוגי מדעי המחשב ונהול
יכול להיות שאפשר אפילו דו חוגי מדעי המחשב ונהול
אישית ממליץ על מחשבים כי זה הכיוון שאליו העולם מתקדם, המשכורת גבוהה יותר ועוד..
אבל אם את יותר מעוניינת בעבודה שכוללת אינטראקציה עם אנשים ואחריות אז בהחלט ניהול
אבל אם את יותר מעוניינת בעבודה שכוללת אינטראקציה עם אנשים ואחריות אז בהחלט ניהול
ההבדל בין מכללה לאונברסיטה היא שבמכללה מנגישים לך את החומר ובאונברסיטה האחריות היא עלייך לחקור כדי ללמוד.
את יכולה לנהל צוות בהייטק, ככה להתעסק עם בניהול ועם במחשבים. ואפשר להגיע לזה דרך קורס, דרך מכללה ודרך האוניברסיטה. מה שתבחרי שנכון לך.
את יכולה לנהל צוות בהייטק, ככה להתעסק עם בניהול ועם במחשבים. ואפשר להגיע לזה דרך קורס, דרך מכללה ודרך האוניברסיטה. מה שתבחרי שנכון לך.
אני ספציפית הייתי הולכת על מחשבים
באותו הנושא: