5 תשובות
צריך ללכת לבית חולים לעשות צילומי ראש לוודא שאין שבר או נזק כלשהו.
ובגדול כן.
כן ,צריך לבדוק אתזה ולשים קרח
אנונימית
שואל השאלה:
למה צריך לבדוק את זה? זה קרה לי ממיזמן אגב
אנונימי
זה תלוי כמה חמורה המכה.
אם נפלת מגובה למשל - צריך לבדוק את המכה גם אם אתה מרגיש טוב.
אם סתם קיבלת מכה ואין לך הפרעות בראיה לדוגמא והנפיחות לא מוגזמת אז פשוט לעקוב בבית ולשים קרח.
שואל השאלה:
נפלתי מנפילת אופניים וגם קיבלתי חבלה מאגרוף לראש ואולי התנפח קצת מהאגרוף
אנונימי