8 תשובות
שואל השאלה:
לבן שלו בן 20 קוראים דולב אם זה עוזר לכם להחליט איכשהו
לבן שלו בן 20 קוראים דולב אם זה עוזר לכם להחליט איכשהו
יוסף- שם ישן, אסוסיאציה טיפה מדכאת.
הממ... אני חושבת שאהוד או עודד
ותשלחי כאן קישור כשהסרט יהיה מוכן בבקשהה
ותשלחי כאן קישור כשהסרט יהיה מוכן בבקשהה
אהוד זה טוב, כל שאר השמות ממש חרושים בשכבת הגיל הזו. אני חושבת ששם טיפה יותר מקורי יעשה את העבודה.
דוד חדמש השאר לזבל
אבישי
עודד
אבי
אלישר
אבינועם
שלום
עודד
אבי
אלישר
אבינועם
שלום
אנונימית
ניר
אהוד
באותו הנושא: